Persuitnodiging: Inhuldiging ZORA Robot

Woensdag 3 mei om 11u – Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola

Beste Journalist(e),

Op 3 mei wordt de robot ZORA officieel als volwaardig teamlid verwelkomd in het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola.

Wij hebben het genoegen u uit te nodigen op dit officieel moment waarbij u alvast kan kennis maken met de peter van de robot, UPS, die zijn medewerking aan dit ongelooflijk project zal toelichten. Zora Bots, het bedrijf dat de robot ontworpen heeft en een ambassadeursprogramma op poten gezet heeft, zal zorgen voor een demonstratie van de capaciteiten van ZORA in de speelzaal van de kinderen. Daarnaast zal het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola toelichten voor welke taken ZORA ingeschakeld wordt en welke rol hij vervult bij de patiëntjes en in toekomstige projecten.

Wanneer: woensdag 3 mei om 11u

Waar: Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola, Jean-Joseph Crocqlaan 15, 1020 Brussel. Patiëntenparking, parking psychiatrie of blauwe zone rond het ziekenhuis)

Programma:

10u50 – 11u: Onthaal

11u00: welkom, korte toelichting en officiële verwelkoming van ZORA door

Jan Foubert, Directeur van de verpleegafdeling van het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola,

Karl Haberkorn, Country Manager België en Luxemburg UPS

Fabrice Goffin en Tommy Deblieck, Managing Partners de Zora Bots

11u45: Demonstratie ZORA

Alvast bedankt om uw aanwezigheid te bevestigen per e-mail (jelena.janssens@interelgroup.com) of per telefoon (02/213.13.57).

Wij hopen u daar te mogen ontmoeten.

Met vriendelijke groeten,

Communicatiedienst
Koningin Fabiola Ziekenhuis, UPS en Zora Bots

Over Universitair Kinderziekenhuis Koninging Fabiola

Het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola (UKZKF) is het enige Belgische ziekenhuis voor kinderen en jongeren. Het heeft als opdracht:

• Het verzorgen en ondersteunen van kinderen, jongeren en hun families door middel van uitgebreide, multidisciplinaire, humanistische en uitstekende zorgen.
  • De organisatie van onderwijs en onderzoek op hoog niveau door middel van een voortdurend proces van innovatie en kennisontwikkeling.
  • Het actief bijdragen aan de gezondheidseducatie.

Door al het mogelijke te doen voor het welzijn van het kind draagt ons ziekenhuis bij aan de eigen ontwikkeling van het kind en zijn ontplooiing in de samenleving

Het UKZKF in cijfers : 183 bedden, ongeveer 200.000 ambulante patiënten, waarvan 40.000 spoedgevallen en meer dan 47.000 hospitalisatiedagen per jaar. Vandaag werken er meer dan 1000 personen, waaronder meer dan 235 artsen en 540 personeelsleden in de verpleegkundige- en/of paramedische sector.

Het UKZKF op sociale media

Universitair Kinderziekenhuis Koninging Fabiola